Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 5 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, som således via de 3 fortsættende medlemmer bevarer sin kontinuitet.

Præsidiet afholder møde ca. 4-5 gange årligt og varetager følgende opgaver:

Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Han/hun leder præsidiemøderne, har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke.

Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.

Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra præsidiemøder, generalforsamlinger, mv.  Derudover har sekretæren en række andre opgaver af administrativ art.

Skatmesteren
Har ansvaret forklubbens økonomi. Han/hun udarbejder budgetter og  fører specificeret drifts-, aktivitets- og statusregnskab, betaler udgifter, opkræver kontingent og andre betalinger, mv.

Pastpræsidenten

Det tidligere klubårs præsident kaldes pastpræsident og han/hun sikrer med sin erfaring god støtte til den nye præsident.